Založ si blog

Som Sissy, čaute!

Študentka posledného ročníka vysokej školy. V kolobehu štátnic a diplomovky ma pomaly dobieha pocit neistoty a bezradnosti. Po 6 rokoch konečne koniec. Ale čo ďalej? Kam ma moje rozhodnutia zavejú?

Huslistka, tak trochu. Občas si zahrám v ľudovej hudbe Pánu Bohu za chrbtom. Po promóciách, zahrám si s nimi ešte?

Dieťa alkoholika, samovraha a väzňa. Presne v tomto poradí. A áno, mám len jedného otca. A kedy to skončí? Ak vôbec?

Priateľka moslima. A je to super. Ako sa to vyvinie ďalej?

Brigádnička, samoživiteľka.

Majiteľka dvoch zlatých psíkov. Prinášajú pokoj a radosť do môjho života.

Kamarátka, pre veľmi malú hŕstku. Bohužiaľ. Podarí sa mi zlepšiť moje social skills?

Sestra staršieho brata a mladšej sestry.

Rozmýšľačka, jedáčka, prokrastinátorka, výbušnina, sekera, jednoduchá dedinčanka pripravená podeliť sa o útržky dobrého i zlého.
To všetko a ešte viac v mojom blogu.

Čaute 🙂

Trošku offline

08.01.2020

Je zaujímavé, koľko času nám vezme, hoci by nám ho mal šetriť. Internet. Keďže som za dva a pol mesiaca presikala 100GB dát a neobmedzený internet môžem mať až od marca, je moja spotreba dát momentálne limitovaná na 10GB mesačne. Z tohto množstva musím zvládnuť bežné fungovanie, emaily, 2krát do týždňa hodinu nemčiny cez skype. Čo by som nemusela, ale musím, [...]

Upgrade

08.01.2020

Pred pár dňami som zachytila jeden výrok, že kto chce a má čo svetu povedať, mal by mať nejaký blog, podcast, videá alebo podobne. Tak som tu opäť po dlhom čase. Oprášila som laptop (doslova) a píšem. Odkedy mám tablet, tak sa mi túto moju mašinku v rokoch zapínať nechce. A predsa, poriadna starosvetská klávesnica sa pri písaní vždy zíde a autokorekt ma niekedy [...]

Môj priateľ moslim aneb „prečo nie? „

01.03.2019

Tak už prešiel mesiac, odkedy som napísala posledný blog. Konečne som troška pohla s diplomovkou, tak sa môžem povenovať aj tomuto druhu písania. V hlave mám plno neusporiadaných myšlienok, každá by chcela vyjsť na povrch… ale dnes budem písať o ňom. Bez neho by som nezvládla dostať sa do posledného ročníka VŠ, po psychickej ani finančnej stránke. On je ten, [...]

andrej danko

SNS očakáva stanovisko od Smeru k účasti na stretnutí v Prezidentskom paláci

18.05.2024 12:13

SNS nepodporuje okrúhly stôl za účasti lídra hnutia Slovensko Igora Matoviča.

SR voľby24 prezident kandidáti debata 1. kolo BAX

Matovič v kontexte atentátu na premiéra vyzýva ministra Šutaja Eštoka na odstúpenie

18.05.2024 11:44

Šutaj Eštok by mal podľa Matoviča „vytiahnuť hlavu z piesku", prijať za to zodpovednosť a odstúpiť aj z úcty k samotnému Ficovi.

súd, fico, atentát, cintula, šts

Fica zasiahol viackrát: Atentátnik stojí pred súdom, prokurátor žiada väzbu

18.05.2024 10:00, aktualizované: 11:50

Súd sprevádzajú prísne opatrenia, zasadnutie je neverejné, novinári sa nedostanú ani do areálu. Situáciu sledujeme priamo v Pezinku.

Germany Russia Ukraine

Utečenci strácajú kontakt s Ukrajinou. Čo ukázal prieskum v Poľsku, Nemecku a Česku?

18.05.2024 10:00

Minimálne polovica Ukrajincov, ktorí sú v Poľsku, Nemecku a Česku, sa na Ukrajinu zrejme nevráti. Vyplýva to z čerstvého prieskumu.

sissy

Sissy. Mladice príbehy a skúsenosti.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 4
Celková čítanosť: 6491x
Priemerná čítanosť článkov: 1623x

Autor blogu

Kategórie